Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 19:19 - Очакваното интервю с Стамбини само и единствено в моят блог!
Автор: markstml Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 9010 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.01.2010 14:42


Здравейте скъпи приятели!Аз отново съм тук, и съм тук с очакваното интервю на Стамбини!Много интересни случки от неговото детство!Дали Стамбини се отказва от vbox7?Има ли някой до него?И харесва ли му да работи за signal.bg!Само и единствено в моят блог!image

Здравей Стамбини!

-Здравей!

Защо точно Стамбини, как го избра?

-Няма история прякора,  исках да е нещо уникално и различно.

Много хора не знаят за твоя личен живот, разкажи по подробно за него!Знаем ,че си роден в София, разкажи какаво ти беше детството!

-Да...моето детство мина много добре,тогава нямаше компютри и единствено забавление беше, да изграеш с децата на вънка.От малък си имах заложби, да се занимавам с телевизия или радио , често обичах, да играя някаква роля и да забавлявам приятелите си.В училище имах диктофон и бягахме от час и се криехме в съблекалните по физическо и си правихме на запис скечове.

Ти стана известен с скандалното и провокативно поведение в клиповете си. Как се роди тази идея и беше ли планирана тя?

-Значи, идея нямаше, нито беше планирано, всичко съвсем непринудено се полчи от един клип, на шега, до репортажите, класацията и пародиите.

В съйта vbox7 ,по точно коментарите, много хора се интересуват и им е любопитно, каква е твоята сексоалност аз няма, да те питам каква е тя ,просто кажи на читателите дали има някой сега до теб.

-В момента няма никой до мен, (защото имам кофти характер) и имам принципи който някой едва ли спазва сега.

Ах, тези козирози, като стана въпрос интересуваш ли се от хороскопа си или не вярваш в тези неща?

-Да ти кажа чесно, в хороскопи не вярвам (смее се) , слушам тези по БТВ, чат пат, но каквото си направиш през деня това ти е хороскопа, така и за през годината.

Твоята, така да се каже, "бизнес половинка" Михаела, тя е твоя приятелка, до колкото знам , как се запознахте и как станахте толкова добри приятели?

-С Михаела се познаваме от 10 години,запознахме се в училището в което учихме заедно.Тя е едиснвения човек, на който най-много държа,помагаме си взаймно взависимост от ситуацията.Колкото и да не я харесват няма човек който, да я замести-за мен тя си е най-добрата.

Дали с упоритост се стига където искаш, имам в предвид, ти стана част от екипа на signal , те ти предложиха работа?Разкажи ,веднага ли прие или го обмисли ,забавляваш ли се с нея, и лесно ли ти е!

-Веднага приех по простата причина,че за това се борих толкова време.В началото ми беше малко трудно, защото не си в къщи, а си в ефир.Лесно няма,  но във времето ще се усъвършенствам.

Твоята рубрика в сигнал  се казва „Одумай звездите със Stambini” аз те слушах и да ти кажа добре се справяш. Кажи например- как върви в студиото, забавляваш ли се или още ти е напрегнато и внимаваш да не направиш някой гаф!

-В студиото времето минава бързо ,забавлявам се, защото много обичам, да чета на глас, но в моменти, когато пускам отворен телефон за мнения-никой не звъни, а по форумите не могат ,да си затворят устите.Напрегнато ми беше в първото и второто предаване.Гафове правя все още (понеже чета и коментарите по форумите по дадена тема и има случай където не мога да го разчета).

А сега ,така да се каже, малко ще те изпитам ,аз ще ти казвам утвърдена бг звезда , а ти ще ми казваш първото което ти хрумне за нея!

-Добре!

Мария!

-Мммм за мен тя не е отвърден изпълнител.

Да, но се е задържа много в годините и има интерес към нея!

-Но не може, да се мери с Глория тони дачева.

Да, за това си прав! Какво ще кажеш ,за Камелия?

-Скандална!

Тя каза, че някои фолк певици записват стари хитове, правят дупки, за да изглежда ,че те пеяти и заблуждават хората по този начин!

-С една дума, ще кажа, че поп-фолка е тръгнал устремно на долу,Камелия,Мария се са в кюпа.

Мното си строг!

-Всичко им е еднакво, само дето се различават по имена и тембър на гласа...

така тярбва, да е всеки строг, никой от тях не го прави с цел феновете, да бъдат изненадани ,бълват песни и клипове за ей така да има.

Мислиш ли, че в бг има звезди?

-Не!

Какво е за теб истинската звезда?

-Както в България няма VIP така и няма "Звезди" ,една звезда не живее в апартамент и не ходи пеш.Вкарва много пари за един клип.Всичко изпипва до край.

Най-скандалната личност е Азис. Не мислиш ли ,че той е звезда, той така се определя?

-Доближава се до "звезда" но факта ,че той така се определя определено не е.Една звезда не би направила грешките, като него.За да седиш високо, трява да имаш една дистанция  и да не трабиш на всякъде какъв си що си, колкото по малко знаят за тебе толкова по-добре.

Какви са бъдещите ти планове, и окончателно ли остави vbox7 зад гърба си?

-Взел съм си поука,  че когато си правиш планове за на пред,  все нещо се сличва и не се осъществяват.За vbox7- не, не съм го оставил! Все пак не забравям, че от там съм тръгнал ,това ми беше трибуната за изява и на тях дължа голяма част от заслугите.

Как се виждаш след 10 год?

-Чесно да ти кажа ,не знам.Може би в телевизията.

Благодаря ти за това интервю!

-За нищо.Беше ми много приятно.

 






Тагове:   Моят,   интервю,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: markstml
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 37409
Постинги: 9
Коментари: 1
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930